Even stilstaan en dankbaar zijn

Het klinkt misschien wat zoetsappig, maar ik merk dat het erg belangrijk is om in de drukte van alledag, even stil te staan bij wat je hebt en hoe je op het punt bent gekomen waar jij je nu bevindt. Dat heb ik voor mezelf ook gedaan. Ik ben dankbaar voor mijn goed lopende bedrijf en de grote, nog steeds groeiende, klantenkring. Dat had ik bij de start van ICT Dokter Zwolle alleen durven dromen! Dus allereerst jij als klant bedankt voor het vertrouwen! Mocht je mij alleen kennen via Social Media of via de nieuwsbrief, ook dan wil ik jou als volger bedanken voor je interesse en reacties. Dat maakt het voor mij leuk om zaken op ICT-gebied te blijven delen!

Naast successen ken ik binnen mijn bedrijf ook mindere momenten. Het meest kritische moment was toen mijn bus kapot ging. Ja, daar sta je dan: met je volgeboekte agenda, spullen voor klanten in de bus.. Maar hij had er écht geen zin meer in, was niet meer te repareren en een nieuwe leek op dat moment ook geen optie…

En nét toen ik niet meer wist hoe het verder moest, kwam ik in contact met een paar mensen die mij en mijn bedrijf er weer bovenop geholpen hebben. Maak hieronder kennis met hen! En dan zie je maar weer hóe belangrijk een (sociaal) netwerk is…


























september 17, 2019